מודים לשירות הלאומי

לצד עידוד לגיוס משמעותי לצה"ל, יזם בשנים האחרונות, ראש מינהל שח"ק בעירייה – ד"ר דרורי גניאל, מהלך של גיוס לשירות לאומי אזרחי, לכל התלמידים והתלמידות שקיבלו פטור משירות צבאי מסיבות שונות. אלה, כאמור מצטרפים לשורות השירות הלאומי, כאשר את השירות הם מבצעים בדרך כלל במוסדות וארגונים שונים בעיר וזה נחשב כשירות לכל דבר ועניין.

מתנדבי השירות הלאומי, חילונים ודתיים, נשים וגברים, בני אילת ובנות שמגיעות מכל רחבי הארץ, נוגעים בכל עצב ועצב של הקהילה. רובם משרתים את שנת השירות בקופות החולים ובבית החולים בעיר, במכבי האש, במערכת הרווחה של העירייה, בבתי הספר היסודיים, בגני הילדים, מתנ"סים, בקליטת עלייה ועוד. אתמול (ב') התקיים מפגש הסיכום של מתנדבי השירות הלאומי, במרכז הצעירים החדש, במהלכו חולקו תעודות ושי צנוע כהוקרה על התנדבותם בקהילה.

זוהי השנה החמישית בה לקראת סיום שירותם, נהנים בני ובנות השירות הלאומי מסדנת הכנה בת יומיים לקראת סיום השירות. הסדנה ייחודית לאילת ומתקיימת ביוזמת מרכז צעירים בעיריית אילת, בשיתוף קרן גרוס ומשרד הביטחון. בסדנא מקבלים המתנדבים כלים לקבלת החלטות, מידע בנושא לימודים, עבודה וזכויות. השנה, לאחר המעבר למבנה החדש של מרכז הצעירים ליד הפארק המרכזי, התקיימה הסדנא במרכז עצמו, והמתנדבים קיבלו יומיים גדושים במידע ותשומת לב.

במפגש הסיום, ברך ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי, את המתנדבים והודה להם בשם תושבי העיר על שירותם באילת, ועל תרומתם לרווחת התושבים ולחוסנה של הקהילה. "חשוב לי להודות לכל אחד ואחת מכם על שירותכם המשמעותי ותרומתכם לעיר אילת. אחד מהערכים החשובים לי כראש עירייה הוא ערך ההתנדבות, ואני גאה לספר שהשנה זכתה העיר אילת באות "העיר המתנדבת" בטקס חגיגי בכנסת ולכם יש חלק חשוב בקבלת האות. אני מקווה שתחליטו להישאר בעיר ולבנות פה את ביתכם" סיכם ראש העיר.

תגובות

להשאיר תגובה