מרוויחות יותר

התכנית שעסקה באיתור יתרונות וכישורים אישיים כתשתית להכנסה נוספת לנשים, כללה 6 מפגשי תוכן עם מיטב המרצים ובהם: הרצאת מיקוד לאיתור כישורים ויכולות, הסרת חסמים אישיים ורגשיים, גיבוש הרעיון ובניית המוצר, מיתוג ושיווק, רשתות חברתיות ומפגש סיכום להצגת התוצרים. את מפגש החשיפה הראשון פתחה מיכל אנסקי בהרצאה שעסקה בהגשמה ואתגרים.

בסיומו התקיים פאנל נשים מקומיות השומרות על עבודה מסודרת לצד מקור הכנסה נוסף המבוסס על כישורים וחשיבה יצירתית. את התהליך והתוכן ליוו מקצועית רונית זילברשטיין ודנה סאיג מהמעוף (הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים של משרד הכלכלה), אשר סיפקו לנשים ליווי אישי התפתחותי ופיתוח המוצר/רעיון. במפגש הסיכום שהתקיים השבוע הציגו הנשים תוצרים והישגים שללא ספק הותירו מקום לתכנית נוספת. היו ביניהן שהסדנה הובילה אותן לשנות את מקום העבודה, היו ביניהן שפיתחו רעיון שהיה טמון שנים במגירה, היו ששינו את החשיבה, אך לרובן ככולן ניתנו הכלים להתפתח ולהרוויח יותר.

 

תמבה גיאת, בוגרת התכנית סיכמה את החוויה: ״נשים מרוויחות יותר. איזה שם מבטיח לסדנה, חשבתי לעצמי כשנרשמתי. האמת היא שהייתי סקפטית, איך אחרי שישה מפגשים אצא נשכרת? איך בארבע עשרה שעות אלמד כיצד אני יכולה להרוויח יותר? אחרי המפגש הראשון כבר הבנתי שעליי לשנות את התפיסה שלי לגבי מילון המונחים שגיבשתי לעצמי במהלך השנים. מישהו פעם שאל אותי: "כמה כסף את רוצה להרוויח בחודש?" ואני עניתי 40 אלף שקל.

בעקבות הסדנה הבנתי כמה אני מגבילה את עצמי, רציתי לשאוף גבוה מצד אחד אבל גם להישאר מציאותית מהצד השני. אלברט אינשטיין אמר: "המציאות היא אשליה, אך היא אשליה עיקשת במיוחד". בזכות הסדנה הבנתי שעליי להפסיק לשאול את עצמי מה אני רוצה, או מה הן המטרות שלי ולהתחיל לשאול את עצמי מה ירגש אותי. היום יש לי את האומץ להסתכל לכל אחד בעיניים ובלי למצמץ להגיד בלי סוף. אני רוצה להרוויח כמה שיותר". נשים מרוויחות יותר, וואלה הרווחתי".

תגובות

להשאיר תגובה