אילת חוגגת שבועות עם 50 אמנים והבינאלה לאמנות

ממיטב יצירותיהם, מתחם 'אמנות חיה' יוקם וציירת תיצור ותצייר בזמן אמת עם ההשראה שתספוג באירוע

מתוך הביאנלה לאמנות אילת - צילום חיים דוד

חוגגים שבועות באילת? צאו מהמלון! עיריית אילת ותאגיד התיירות העירוני אילת מציגים גם השנה את הביאנלה לאמנות: מעל 50 אמנים בתחומי הציור והצילום יציגו את יצירותיהם ביומיים של אמנות ויצירה ברחבת הפארק המרכזי. זו השנה השישית ברציפות בה מתקיימת הביאנלה ברחבת גלריית האמנות ומוזיאון אילת – מול כיכר התיירות המרכזית, ולקהל שיגיע מצפה חוויה אמנותית ותרבותית כאחד:

מלבד היצירות שיוצגו מסביב ייפתח מתחם של "ציור חי" בו שרית נחשון, אמנית ואוצרת, תיצור יצירה תוך כדי תנועה מתוך ההשראה שתקבל במהלך האירוע, מהאמנים, מהמבקרים, מהיצירות האחרות, המוזיקה והאורות. הביאנלה היא מקום מפגש ייחודי של אמנים מאילת ומהערבה עם אמנים משאר חלקי הארץ. בין המפגשים יופיעו הרכבים מוזיקליים בסגנונות שונים במופעים קצרים אך סוחפים כדי לא לגנוב את תשומת הלב ליצירות המוצגות לעיני כל.

'דיוקן נשי'
התערוכה שמובילה את הביאנלה תיפתח בגלריית אמני אילת והיא מציגה את עבודותיהן של שתי אמניות: רוני בונים, ציירת תושבת אילת ושירלי סיגל, אמנית וציירת ריאליסטית תושבת לפיד. רוני מציירת בצבעי שמן על קנבס ומעבירה דרך היצירות שלה ביקורת חברתית נוקבת. שירלי עוסקת בחיי נשים לאורך ההיסטוריה ובתערוכה זו יוצגו מיצבים על אבנים: דיוקנאות נשים מהמקרא, על ממצא ארכיאולוגי (אבן), ו'דיוקנאות נשים אירניות' הנסקלות למוות באבנים כאמצעי ענישה. הדיוקנאות מצוירים על כלי הרצח – אבן.
התערוכה תיפתח חגיגית בביאנלה ותוצג עד ה-15 ביולי.
מנהלת אמנותית ואוצרת התערוכה: שרית נחשון.

יוסי חן, מנכ"ל תאגיד התיירות העירוני הזמין והסביר: "העיר אילת מלאה ביצירתיות! הן של אמני העיר השונים שיוצרים ומציגים את עבודותיהם בתערוכות מתחלפות בגלריית האמנים העירונית, והן של אמנים מן החוץ, שמגיעים אלינו במיוחד עם יצירות מלאות עומק ועניין, פסלים ודימויים שפשוט לא רואים כל יום. אנו שמחים לקיים את הביאנלה לאמנות זו השנה השישית ברציפות ומזמינים את תושבי העיר ומבקריה להגיע וליהנות מאירוע מלא צבע והשראה".

הביאנלה לאמנות 2017 באילת – הפארק המרכזי
חופשת שבועות: ימים שלישי ורביעי 30-31 במאי 2017 | 19:00-23:00
הכניסה חופשית!

תגובות

להשאיר תגובה