רן שביט מונה למנהל אזור אילת בחברת החשמל

בשנה האחרונה מילא שביט את מקומו של מנהל האזור הקודם, מיכה בן-דוד, שעבר לנהל את אזור רעננה בחברת החשמל. בתפקידו הקודם שימש שביט כמהנדס אזור אילת.

רן, נשוי + 3 מתגורר בעיר מילדותו, למד והתחנך במוסדות העיר ומכיר את העיר ותושביה עשרות שנים.  שביט עובד בחברת החשמל  מאז שנת 1995 ועסק בתחומים רבים ומגוונים באזור, ביניהם עובד חל"ב (חיבורים לבתים), בודק מתקנים, מתכנן רשת וחל"ב ומזה כ 13 שנים כמהנדס אזור.  קשת רחבה של עיסוקים שנותנים לו בקיאות בכל תחומי העשייה והפעילות האזוריים של האזור והחברה.

 

אזור אילת הוא אחד מ- 9 האזורים ונפה, בתחום המנהלי של מחוז הדרום בחברת החשמל. תחום אחריות הגאוגרפי של האזור ממרכז ספיר בערבה בצפון ועד מסוף טאבה בדרום (15% משטח מדינת ישראל).

האזור מספק  את כלל פעילויות השרות של החברה, בתחומים: מסחרי, גביה, טכני, אחזקה, תפעול וביצוע, ומטפל בכל בקשת לקוח מרגע פתיחת הזמנה ועד חיבור הלקוח לרשת החשמל.

מערכת חלוקת החשמל בשטחו הגיאוגרפי של האזור (קווי המתח הגבוה והנמוך) הינה מגוונת ומתחלקת לרשתות עילית ורשתות תת-קרקעית ומהווים את עורקי אספקת החשמל  עד למונה החשמל של הלקוחות השונים של החברה.

בהתייחס מר שביט לחברת החשמל ולסביבה בה אנו חיים, מדגיש מר שביט: "אזור אילת חותר לסביבה טובה ובריאה יותר תוך פיתוח משק החשמל. חברת החשמל בכלל ואזור אילת בפרט, מעורבים בקהילה הסובבת אותו, קשובים לרחשי תושבי העיר והמועצות האזוריות ונמשיך להעניק ללקוחותינו שירות ברמה האיכותית והגבוהה ביותר".  שביט  מציין עוד כי, "לחברת החשמל מחויבות עמוקה למתן שירות יעיל, איכותי ומקצועי – וכל זאת באדיבות ובדרך ארץ. השירות המצוין של עובדי האזור הינו בכל שעות היממה, בכל מצב, בכל מזג אוויר ובכל עת שידרשו".

"נמשיך ונהדק את הקשר ושיתוף הפעולה עם הרשות המקומית והמועצות, בשגרה ובחירום-  תוך שיפור מתמיד באיכות השירות ובפיתוח" .

תגובות

להשאיר תגובה