הטעימות החדשות: אילו גלידות נאכל הקיץ?

גלידות "נסטלה" משיקה את עונת 2017 וזה הולך להיות קריר וטעים: שלגון חדש בטעמי ליצ'י-פסיפלורה ושלגון תות בננה לילדים, השקות וחידושים לבני נוער כמו שלגון Play, טילון אקסטרים שוקולד, ריבועי קראנץ' ושלגון קראנץ' עם שוקולד לבן ו- PUSH IT מזרק עם גלידת מסטיק וסוכריות , פיתוח ישראלי שהוא חידוש עולמי בתחום הגלידות

la_frutta. הגלידות החדשות

גלידות "נסטלה" פותחת את עונת 2017 ומתמקדת בחדשנויות ובהובלת מגמת ה- Wellness עם מוצרים חדשים ומגוונים. במהלך העונה החברה תשיק מוצרים ייחודיים המיועדים לבני נוער ולילדים.

La Frutta –
גלידות נסטלה ממשיכה להוביל את מגמת ה- Wellness בעולם הגלידות, ומשיקה מגוון מוצרים, המאפשרים לצרכנים ליהנות מגלידות מאוזנות יותר תזונתית, מופחתות קלוריות, סוכר ושומן.
לאור הצלחת שלגוני La Frutta שהושקו בשנה שעברה, הוחלט להרחיב את הסדרה גם לתחום הגלידות המשפחתיות עם שלושה שילובי פירות מקוריים: מנגו-פסיפלורה-אננס, בננה-תמר-פקאן, תות שדה – פירות אדומים. בנוסף יושק שלגון חדש בטעמי ליצ'י-פסיפלורה.
מוצרי La Frutta מכילים 50% פרי, מתאפיינים במרקם נימוח, ובשילובי טעמים מפתיעים. בכל שלגון בין 67-90 קלוריות בלבד.

JOYA COLLECTION
בסדרת המיני של שלגוני השמנת העשירים JOYA COLLECTION יושקו שני טעמים חדשים: שוקולד פאדג' וקוקוס פאדג'. כל שלגון מכיל עד 250 קלוריות. בנוסף, שלגוני JOYA קלאסיק חוזרים בגודל רגיל ואליהם יצטרף טעם חדש – עוגת גבינה-תות.
לבני הנוער: "אתגר Play" וטילון אקסטרים שכולו שוקולד
כחברה חדשנית ומעודכנת המחוברת לעולם הדיגיטל הדינאמי, תשיק גלידות נסטלה את Play – שלגון בטעם מסטיק-תות. השקת השלגון תגובה בפעילות עם יוטיוברים מובילים בתוך ערוץ היוטיוב, אשר יניעו את בני הנוער להיענות לאתגרים מדליקים שיופיעו על מקל של כל שלגון, ויזכו את המשתתפים בפרסים שווים.

טילון אקסטרים שיעיף את חובבי השוקולד עשוי וופל שוקולד, בתוכו גלידת שוקולד עם חתיכות פאדג' ומעליו מטבע שוקולד.

12325001_7290109355603 copyמותג קראנץ' הפופולארי בקרב בני הנוער מתרחב עם השקת ריבועי קראנץ' בקופסא בטעמי וניל ושוקולד ושלגון קראנץ' בטעם שוקולד לבן – גלידת וניל בציפוי שוקולד לבן.

PUSH IT – גלידת מסטיק בתוך מזרק
PUSH IT – מזרק גלידה לילדים אותו משיקה גלידות נסטלה הוא פיתוח ישראלי הנחשב לחידוש עולמי בתחום הגלידות. הגלידה בטעם מסטיק בתוספת סוכריות עוגה ופקק אכיל משוקולד.
סדרת La- Frutta הפופולארית מתרחבת לשלגוני הילדים עם שלגון מפנק בטעם תות-בננה בשילוב מגוון מדבקות של קעקועי פירות, שיסייעו להורים לעודד את ילדיהם לצרוך שלגונים על בסיס פירות.
גלידות נסטלה חוזרת עם להיטי הילדים: שלגון "צומצום" ושלגון "מיניונים", אליהם יצורפו בובות מדליקות חדשות.
שלגוני הילדים של גלידות "נסטלה" עומדים בתקן הבינלאומי המחמיר של נסטלה העולמית ומסומנים בסימון "במיוחד עבור ילדים": הגבלת גודל המוצר והתאמתו למנת ילדים, הערך הקלורי של השלגון, כמות סוכרים, אחוזי השומן, השומן הרווי והנתרן מוגבלים ומותאמים למנת צריכה של ילדים.

לדברי גלית בר, סמנכ"לית שיווק, גלידות נסטלה: "ההצלחה המרשימה של סדרת La Frutta מאז השקתה ב- 2016, הוכיחה לנו שהצרכן הישראלי מעוניין לצרוך מוצרים טובים יותר תזונתית, אך לא מוכן להתפשר על הטעם. גלידות נסטלה מחויבת להמשיך לחדש ולהוביל את הצמיחה בשוק הגלידה כולו"

תגובות

להשאיר תגובה