פותחים את 2017 בארוחת שחיתות זוגית מפנקת במוזס אילת

ביום שבת הקרוב, ה-31.12.16 תחגוג רשת המסעדות MOSES (מוזס) את ערב השנה האזרחית החדשה בארוחה זוגית מפנקת הכוללת מנה ראשונה, שתי מנות עיקריות, שתי תוספות, קינוח ובקבוק קאווה/למברוסקו . זה יעלה לכם רק 219 ש"ח לזוג

גם סניף מוזס האילתי שנמצא על טיילת דן (רחוב הים 4) מצטרף לחגיגה

ארוחה זוגית מפנקת כולל ספיישל קינוח סילבסטר ובקבוק קאווה/למברוסקו או שתיה קלה במקום, בעלות של 219 ש"ח לזוג (בישיבה במסעדה בלבד).

בין המנות הראשונות שמהן תוכלו לבחור:

  • נאגטס עוף בקרמל תפוזי דם פיקנטי
  • כנפי עוף ברוטב סמוקי ברביקיו
  • קלאמרי מטוגן

בין המנות העיקריות:

  • ארטבורגר 200 גרם
  • עוף קייג'ן
  • שניצל

קינוח סילבסטר 2017:

  • קוקילידה וניל – נוצ'ולה 2 עוגיות קוקינט פריכות עם גלידה וניל באמצע, רוטב נוצ'ולה ואגוזי מלך מסוכרים

לפרטים נוספים תתקשרו למספר 9449*

אודות MOSES

רשת המסעדות MOSES (מוזס) נוסדה בשנת 2003 על-ידי קבוצת ירזין המתמחה בתחום המסעדנות, ובניהולה של המנכ"לית נטע לוקר. הרשת מונה 11 מסעדות בפריסה ארצית, מאילת בדרום ועד לקריית חיים בצפון, כאשר 2 מתוכן כשרות (ירושלים, פתח-תקווה ואשדוד).

מוזס מציעה תפריט המבוסס על המטבח האמריקאי, אשר משלב חוויה קולינארית איכותית באווירה צעירה ותוססת. במסעדות ניתן ליהנות ממגוון טעמים החל ממנות ראשונות, סלטים מרעננים ומנות בשר משובחות היוצאות היישר מהגריל, כשבראשן הארטבורגר האהוב, מנת הדגל של מוזס. כמו כן, מוצע לסועדים תפריט בריאות הכולל גם מנות צמחוניות וטבעוניות, תפריט ארוחות עסקיות (מוגש בימים א'-ה' בין השעות 12:00-17:00), תפריט קוקטיילים אלכוהוליים עשיר ובכל לילה, החל מהשעה 23:00, מוצעת לסועדים חוויית לייט נייט – מנות מיוחדות במחיר מוזל, אווירה ומוזיקה שמתאימות לשעות הקטנות של הלילה.

מוזס ידועה כרשת משפחתית המחבקת גם את הילדים ומציעה להם תפריט ייחודי המותאם לטעמם המשולב בחוברת הפעלה, כאשר בכל מסעדות הרשת הילדים מקבלים גם קעקוע מדליק של מוזס, פלייסמט עם צבעים ומתנה לכל ילד בתום הארוחה.

תגובות

להשאיר תגובה