הנעליים החדשות בשדרה הגיעו לאילת

מותגי ניין ווסט משיק קולקצייה חדשה לסתיו חורף 2017 עם מספר טרנדים בולטים ומעניינים. ניתן להשגה גם בשני סניפים באילת

ניין ווסט. זה יעלה לכם 549 ש"ח. צילם ירון ויינברג

 

 בסוף השבוע נערכה השקת הקולקציה החדשה של מותג נעלי האופנה הבינלאומי ניין ווסט, שאיך לא, משכה אליה הרבה פאשניסטיות, בלוגריות וכאלה שפשוט לא יוותרו על איכות וסטייל. ראינו שהקולקציה מורכבת מכמה טרנדים מובלים, חלק מהם ממש מוצלחים, כמו חזרתו של צבע הבורדו שמשמחת מאוד, כי חורף זה לגמרי צבעים כהים בשיק.

הקולקציה נשלטת על ידי סגנון הרטרו של שימוש באבזמים ועקבים רחבים, עם נעליים שקצת יחזירו אותכם לשנות ה-40,  סגנון ה- men up  הגברי מעט שהוא סגנון אנדרוגני מוקסינים, הסגנון הגותי של "הנערה החומרנית", מהמראה  הטבעי  ועד הסגנון הספורטיבי.

את הסגנונות השונים  ניתן לפגוש בשלל  דגמים החל – מנעליי קז'ואל למראה יום יומי, מגפונים ועד  נעלי ערב מוקפדות ומאובזרות היטב ועוד. הכי חשוב, באילת תוכלו למדוד אותכם בשתי חנויות המותג : מלון רויאל גרדן החוף הצפוני  ובקניון מול הים. 

הקולקציה מתאפיינת בשימוש בחומרים איכותיים, המשלבים עורות חומים, בדים מחוררים, צמר, בדי יוטה, סאטן , עורות לכה, עור הפוך- זמש, שילובי אבנים ,ראפיה, גומי.

אמנם הצבעים הכהים בולטים בקולקציה, וכבר הזכרנו את הבורדו פלאס שחור וחום אבל דווקא במותג הלכו גם על צבעים טבעיים בהירים, כמו חום ובז', ואפילו כסף וזהב. כי מי אמר שהחורף צריך להיות כהה?

הנעליים  משלבות אבזמים, מטבעות מתכת חלולות, אבנים בגדלים ובצבעים מגוונים, רצועות עור ובד, קשירות, נצנצים, תכשיטים וגמורים בצבעוניות שונה המקנים לנעליים תחושה של כמו תכשיט לרגל.

העקבים המובילים העונה הם עקבי פלטפורמה, עקבי קונוס, עקבי סטילטו וכמובן העקבים שטוחים.

680043 ניין ווסט מחיר 799.90 צילום ירון ויינברג מחיר- (201) (Custom)

הטרנדים הבולטים:

 

שנות ה-60 התקשרו- זהו עשור ששבר הרבה מסורות שהיו קיימות באופנה, עשור שמשקף תנועות חברתיות ושינוי מגמות. השינוי ניכר גם בתחום האופנה. טרנד הרטרו המביא עמו סטייטמנט מובהר סטייל מרי ג'יין, הבא לידי ביטוי בשימוש באבזמים, עקב רחב צ'אנקי, לק ושימוש בניטים גם בתיקים

MAN UPסגנון המאצ'ואיזם כולל אלמנטים קלאסיים השאולים מן המלתחה הגברית, המהווה מקור השראה בלתי נדלה למעצבי האופנה בכל העולם. החורף הוא חוזר אלינו עם פריטים בסגנון אנדרוגיני אשר נראים טוב על כולם.

MATERIAL GIRL– הקולקציה לוקחת אותנו למסע באוריינט אקספרס משנות השמונים, כדורי דיסקו נוצצים ואבני חן ענק הם השראה מקישוטי אירועים. כמו כן ניתן למצוא שימוש בקטיפה, עם שילוב זהב.

 

HIGHLAnD HIKEהטרנד החדש משלב אלמנטים של הטבע, אדמה, טיפוס הרים, אסקימוסים והחופש לאלמנטים של צבעים חמים ודגמים ייחודים. קולקציה זו מאופיינת בצבעוניות בולטת של חום, שחור, קאמל  כמו כן, ניתן לראות שילובי בדים דומיננטיים ומיוחדים על גבי הדגמים. בין פרטי הקולקציה נמצא העונה מגפונים עד הקרסול על עקב טראק, נעליים בסגנון טיפוס הרים בשילוב שרוכים, עקבי צ'אנקי, קשירות, המשלבות חומרים כמו עורות, פרוות, זמש ועוד.

PALYLA, TASSELED AND TIED TOTE_black ניין ווסט - מחיר 549.9 שח צילום- ירון ויינברג (2) (Custom)SARTORIAL SpORT – נעלי ספורט, אבל כאלה שאפשר לצאת איתם לפאב או בכלל ולהראות מעולה. הקולקציה מעבירה מסר עכשווי, נקי, צעיר ומשוחרר ורגיש יותר לצרכי המתלבשים הפוסט-מודרניים, שרוצים פתרונות פשוטים, נוחים וקלים ללבישה ולהחלפה.

 אביזר המפתח לקולקציה זאת הינו הגדיל, הנעליים והתיקים מתוכשטים בגדילים מעור וזמש.

 

וכמה זה עולה לי?

ברור שבנייו ווסט לא תמצאו נעליים ב-7- או 100 שקלים, אבל על איכות צריך להוציא קצת יותר, לפני הנחה

נעל ערב החל מ – 449.90 ₪ עד 699.90 ₪

נעלי קזואל החל מ – 449.90 ₪ עד 599.90₪

מגפים החל מ – 999.90 ₪ עד 1499.90 ₪

מגפונים החל מ – 699.90 ₪ עד 849.90 ₪

ארנקים החל  299.90 ₪ עד 349.90  ₪

תיקים החל מ 299.90 ₪ עד 649.90 ₪

בובה מנומרת
בובה מנומרת

 

 

 

 

 

 

 

ניתן להשיג בסניפי ניין ווסט ברחבי הארץ

 

 

תגובות

להשאיר תגובה