שיא תיירים בעיר

יותר מ – 60 טיסות שבועיות, אלפי תיירים ממדינות אירופה הפוקדים את החופים וגם קמפיין המעודד ישראלים ותיירים לנפוש באילת בה הקיץ נמשך כמעט כל השנה. כך נראה חורף 2017 באילת שימשיך גם בשנת 2018 עם פסטיבלים, טיסות בינלאומיות לאילת והמון תיירים. אם לא די בכך, שהרי נובמבר 2017 הביא איתו שיא בהשוואה של חודש זה לשנים קודמות עם עלייה של 37% בתיירות הנכנסת מחו"ל לאילת לעומת נובמבר 2016 ועלייה של 134% לעומת נובמבר 2015. שיא נרשם גם בתפוסה במלונות בחודש נובמבר שעמדה על 79.1%, עלייה של 7% לעומת נובמבר 2016 ושל 28% לעומת חודש נובמבר 2015. שיא נרשם גם במספר הלינות הכללי בחודש זה, שעמד על 550,000 לינות המהווים עלייה של 7% לעומת נובמבר 2016 ושל 30% לעומת נובמבר 2015. גורמי התיירות מדווחים כי בחודש זה נרשמה באילת, התפוסה הגבוהה ביותר בישראל!

 חודש נובמבר הסתיים כחודש מצוין בתיירות לאילת ורשם שיאים חדשים. "הגידול בתיירות מחו"ל מרשים ועומד בכל התחזיות המוקדמות" מדווח סגן וממלא מקום ראש העירייה ויו"ר תאגיד התיירות העירוני ומציין, כי אילת שומרת ומחזקת את מעמדה כעיר התיירות המובילה בישראל ומוכיחה את הפוטנציאל התיירותי העצום הטמון בה הן בתיירות הפנים והן בתיירות החוץ. "הנתונים הללו מחזקים ומעודדים עוד יותר כאשר אנו מודעים לעובדה, כי חלק ניכר מתיירי החוץ לנים בחדרי RBNB ובאכסניות וכדומה ולא נכללים בסטטיסטיקה הזאת כלל". ציין אלי לנקרי. לא מיותר לציין, כי נתונים אלה מרשימים עוד יותר נוכח התחרות הגדולה בענף, נוכח מדיניות השמים הפתוחים ומחירי הטיסות לחו"ל, ולנוכח שערי המטבעות הנמוכים במדינות אירופה.

 חודש נובמבר ממשיך את המגמה החיובית של החורף הזה שהתחיל בעליות מרשימות כבר בחודש אוקטובר, שהסתיים גם הוא עם עלייה של 53% בתיירות החוץ לעומת אוקטובר 2016 ובעלייה של 6% בלינות ישראלים ובסך הכול בעלייה של 10% במספר הלינות לעומת אוקטובר 2016 ובתפוסת שיא של 79.3%, שגם היא מבטאת עלייה של 16% בתפוסה לעומת אוקטובר 2016.

 "הנתונים של שני חודשי החורף הראשונים בהחלט מעודדים ומלמדים על מגמה שכולנו מקווים שתימשך גם בחודשים הבאים ועושים הכול על מנת שזה אכן יקרה" אמר לנקריוציין, כי הפעולות אשר נעשות בעיר על ידי העירייה ותאגיד התיירות בכל התחומים, בשיווק, בתשתיות תיירותיות, באירועים ופסטיבלים, באירועי ספורט, בכנסים, במידע לתייר ובשיפור המוצר התיירותי בכלל, נושאות פירות, ותומכות ומחזקות את המגמה. "על כך יש להודות לעוסקים במלאכה בעירייה, בתאגיד התיירות, בהתאחדות המלונות ולכל יתר גורמי התיירות בעיר המשרתים את התייר" אמר לנקרי והוסיף: "בכל הקשור לתיירות חוץ הוכח, כי האמון שנתן משרד התיירות בראשות השר יריב לוין והמנכ"ל אמיר הלוי, בעיר אילת באמצעות שיווקה בחו"ל ובעיקר באמצעות נוהל התמיכה בחברות התעופה היה מוצדק ועמד בכל המבחנים עד כה. אנו מאמינים, כי פתיחתו של שדה התעופה הבינלאומי שבנייתו בצפון העיר מתקדמת מאוד, יעצים את המגמה".

תגובות

להשאיר תגובה