עזריאלי מחברים את הדורות

כמידי שנה גם בחג החנוכה האחרון האירו עשרות חניכי תכנית "עזריאלי" את העיר בפעילות מרגשת, במסגרתה שימחו קשישים במועדון מנש"ב לניצולי שואה, הדליקו עימם חנוכיות שהכינו בעצמם והוענקו על ידם כשי לחג, שרו שירי חג, ערכו חידונים ומשחקים משותפים וקינחו בסופגניות. בנוסף לפעילות במועדון מנש"ב ערכו החניכים גם ביקורים פרטיים בבתי קשישים עם קשיי נגישות. את הפעילות ליוו רכזות התכנית בבתי הספר התיכונים ותושב העיר – חיים זהבי.

 הפעילות נערכה כחלק מפעילות חברתית, שמנהיגה תכנית "עזריאלי" בכל הארץ ונקבעה כעוגן חברתי.  במסגרת זו, כ- 4,000 תלמידים ברחבי הארץ מקריית שמונה בצפון ועד אילת בדרום, השתתפו והתנדבו עם אוכלוסיית הוותיקים במקום מגוריהם. העוגן החברתי הוא פעילות שתתקיים שלוש פעמים בשנה, במסגרתה ייצאו כל תלמידי עזריאלי בארץ להתנדבויות עם אוכלוסיות שונות. 

 תכנית עזריאלי הינה תכנית יוקרתית להעצמה חינוכית לתלמידי כיתות ז'-ט', הפועלת באילת כבר 9 שנים ופעילים בה כ – 130 תלמידים. התוכנית מעניקה לתלמידים הנבחרים, תגבור לימודי, פעילויות חברתיות קבועות, אחת לשבוע עם מדריך חברתי. גם הוריי התלמידים שותפים ומשתתפים בסדנאות הורים איכותיות. במסגרת תהליך ההעצמה, לוקחים התלמידים חלק ומשתתפים בהתנדבויות משמעותיות לאורך שנת הפעילות.

תגובות

להשאיר תגובה