ילקוט לכל ילד

כמידי שנה גם השנה, העניק האגף לשירותים חברתיים בעירייה, ילקוטים מאובזרים לילדי משפחות המטופלות באגף. כ-300 תלמידי כיתות א'–י"ב, אשר יד הוריהם אינה משגת לרכוש עבורם את הציוד הנדרש לקראת שנת הלימודים, קיבלו במהלך השבוע, ילקוטים מאובזרים וערכות לימוד. 100 ילקוטים נתרמו על ידי אודי אנג'ל – יו"ר מיזם "סיסמה לכל תלמיד". 200 ילקוטים נוספים נתרמו ממרכז סיוע הומניטרי "חזון לישראל". בנוסף נתרמו 200 קלמרים מאובזרים הודות לשיתוף פעולה עם קניון "מול הים" ויד רוז'ה. את מבצע החלוקה ארגנה גם השנה, המחלקה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים בניהולה של אמירה אדרי. הילקוטים והקלמרים חולקו על ידי העובדים סוציאליים באגף.

 

מעבר לתרומה השנתית של מרכז "חזון לישראל", זכתה אילת כאמור לתרומה אישית נוספת של אודי אנג'ל, יו"ר מיזם "סיסמה לכל תלמיד". לקראת פתיחת שנת הלימודים תשע"ח, התקיימה חלוקת 100 ילקוטים, בבתי הספר  באילת, במעמד ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי, מנהלת אגף החינוך בעירייה – מירי קופיטו ומנהלות בתי הספר. הילדים שקיבלו את הילקוטים ביחד עם הוריהם התרגשו מאוד מהמעמד והביעו את תודתם על התרומה. הילקוטים שקיבלו ילדי אילת הינם חלק מתרומה של 1000 ילקוטים, אשר העניק אודי אנג'ל, כתרומה אישית וייחודית לתלמידי המיזם ברחבי הארץ ממשפחות שידם אינה משגת.

 מיזם "סיסמה לכל תלמיד" הוא מיזם לימודי – חברתי ללא מטרת רווח, הפועל לצמצום פערים חברתיים דרך צמצום פערים דיגיטליים ומעניק לכל ילד וילדה הזדמנות שווה לממש את היכולות והכישורים הגלומים בהם. הפלטפורמה הדיגיטלית לניהול ולמידה, שמספק המיזם למערכת החינוך בפריפריה החברתית והגיאוגרפית של מדינת ישראל, מייצרת סביבת הוראה – למידה מתקדמת וחדשנית המותאמת למאה ה-21. חומרי הלמידה וההעשרה שמפתח המיזם משלבים אוריינות מידע ומחשב יחד עם ערכים חברתיים שיש בהם תרומה אישית לפרט ומשרתים את הקהילה, כגון: קבלת האחר, כבוד ונתינה, סובלנות, שיתוף, מנהיגות, שמירה על הסביבה ועוד – ערכים שמשולבים בפעילויות המיזם מאז יום הקמתו. באמצעות הדרכה מנוהלת ומתן שירותים תומכים אנו מאפשרים שילוב של טכנולוגיית המידע, כחלק בלתי נפרד מאורח החיים של התלמידים והמורים, ליצירת קהילת חינוך מתוקשבת.

 

תגובות

להשאיר תגובה