הטירוף ממשיך

לאור הביקוש הרב על מבצעי הלואו קוסט: רשת פתאל תציע עוד 999 חופשות במחיר של 99 שקלים במהלך חודש ספטמבראביה מזרחי-מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל: "בתור הרשת הגדולה בישראל אנו גאים להוביל מהלכים פורצי דרך בענף המלונאות"

 אביה מזרחי-מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל, מסרה: "רשת מלונות פתאל הביאה היום (ב'), לראשונה בישראל, את מהפכת הלואו קוסט גם לחופשות בארץ. במסגרת מבצעי החורף, במחירים שוברי שוק, הוצעו גם 99 חופשות במחיר של 99 שקלים ללילה, לצד מבצעים נוספים המגיעים עד כדי 60 אחוזי הנחה בשלל מלונות הרשת. אנו שמחים כי ההיענות למבצע הייתה אדירה, ומרבית ההצעות נחטפו תוך דקות אחדות.

לאור ההצלחה היום, ולאלו שלא הצליחו להזמין במחיר המיוחד, החלטנו להאריך את המבצע בכמות חסרת תקדים של 999 חופשות נוספות בחודשי החורף(ינואר-פברואר) במחיר של 99 שקלים ללילה. מבצעים אלו יוצעו גם הם באתר 'פתאל על הזמן', בין התאריכים 10-17 בספטמבר (למעט ימי שישי-שבת) כאשר המבצעים יתוזמנו בשעות שונות לאורך היום. בתור הרשת הגדולה בישראל אנו גאים להוביל מהלכים פורצי דרך בענף המלונאות, ומהלך זה מהווה סנונית ראשונה לעוד מהלכים שהרשת תיזום בשנים הקרובות אשר יחזקו את התיירות בישראל".

תגובות

להשאיר תגובה